Arkadaşlar merhaba. Benim vücudum da genel olarak ben sayısı fazla ve et beni de fazla özellikle sırtımda çok var. Çocukken birtanesinden örnek almışlardı kötü huylu degillermis ama çok seneler oldu. Normalde vücudum sürekli ben üretiyor ve olanlar yavaştan büyürdü ama hamileliğimde şekilleri değişti dahada büyüdüler sanki minik minik kabarcık gibi su toplamış gibi bir görüntü oldu et benlerimde. Böyle bir durumla karşılaşan bilgisi olan var mı doktora gideceğim yeni izne ayrıldım ama merak ediyorum hamilelikte benimle aynı durumda olan varmı