Allah yardımcımız olsun umarım bir an önce sizde sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🌸tabi sizin şekerinizden dolayı anlıyorum ama kimi doktorda dediğim gibi özel olduğu için fazla ücret almak için ve daha kolayına geldiği için sezeryan yoğunluk veriyorlar ben çam ve sakurada gördüm ilk muaynemi ve evime hastane 2 otobüs durağı kadar yakın ama doktorların muamelelerinden dolayı gitmedim bunu söylememin sebebi hani özelleri eleştiriyorum ama özele gidiyorsun niye o zaman düşüncesi olmasın diye devlet hastanelerinde böyle bir problemi var Malesef