Melekozkan41 Kızlar 36 ci haftaya girdik ama sezeryan dedi doktorum sizce ne kadar süre sonraya tarih verir acaba? Bu arada zaman su misali aktı 😢😢💙💙
Fasulyeninannesi- Melekozkan41 Ne zaman sezaryan dedi bende yarin kontrole gidicem normal yada sezaryan der mi yada tarih verir mi acaba
Melekozkan41 ErdoganGamze öylemi 38 se çok iyi çünkü tasincam bı tasinamadim anca işler hallolur iki haftaya
Melekozkan41 Sleepless_Mother öylemi ay hadi İnşallah banada öyle der kız tasinamadim hala 🤣🤣 Çarşamba günü gidicem gün vercek meraktan ölcem ☺️☺️
Sleepless_Mother Melekozkan41 ne tesadüf bende Çarşamba gidecem 😂😂 gün için ama oğlum küçük bırakacak kimse yok carsamba öğleden sonra gel dedi ben Perşembe gitcem sabahtan eşim bakicak oğluma ben gelene kadar 😍
Avcib Melekozkan41 ayy bnde de gebelikte şeker çıktı iğne kullanıyorum acaba bna da mı öyle der 37 haftalik oldum
Melekozkan41 Seymakca epidural belden iğne oluyo demi? Kızlar pek bı bilgim yokta iyi değil diyolar belden olan iğneler için bel ağrısı fıtık gibi şeylere sebep oluyomus duyduğuma göre fakat evladımı cikarirlarkende görmek istiyorum bilemedim yani..
Melekozkan41 Sleepless_Mother aminnnn cumlemiz için hayırlısı olsun balım Allah sağsalim kavuştursun bizi evlatlarımıza inşallah 🤲🤲🤗🥰❤️
Melekozkan41 Edabykl hmm o aralıklarda aliyo o zaman öylemi 👍👍 bakalım banada Çarşamba günü gün vericek bakalım 🤔🤗❤️
Bybrs Melekozkan41 benim 2 kere yapıldı tutmadı uyuşmadı belimden yani sonra genel anestesi oldum bunda tekrar denemek istiyorum evladımi görmek için uyuşmazsa yine genel olur muhtemelen