189 günlük olduk teyzeleri ve 27 haftalık olduk
Ebrar_65 hahahah bizde 192 gün olduk 27+3 😅😅
Ebrar_65 sagsalim kucagina da alirsin insallah canim
Ebrar_65 günümüz aynı canım
Ebrar_65 sağlıkla gelsin bizde 50 şafak inşallah 🤲🤰❤️
Xxxl aramızda pek yokmuş canım benim
mommytobe_ teşekkür ederim canım hepimiz kavusalim inşallah hayırlısıyla
Hoşgeldin 27. Hafta
Nisa2017 hoş geldi ve güzel geçsin inşallah 🥰
Ebrar_65 sağsalim kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
Ebrar_65 amin inşallah
27 haftalık olarak toplandık bu post altında bnce kızlar
Nisa2017 evet canım benim toplanın
Xxxl amin amin inşallah canım benim 🥰
27+3 den selamlar 😍
mrvknr sağlıkla gelsinler inşallah canım benim 🥰
brgul_34 senin ki çok az kalmış canım benim 🥰 hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah
Ebrar_65 27+2 den 💙 selammmm🤰🏻
Annesininportakali53 a.s canım hayırlısıyla gelsin inşallah 🥰
Ebrar_65 27+5 Helllogggg 🥰😍🐧
Azra41 hayırlısıyla gelsin inşallah canım benim 🥰
Ebrar_65 amin🤲 evet çok şükür az kaldı darısı başınıza☺️