moonlight41 bisey sorabilir miyim bi kere degerim düşmeye başladığında evde test vardi yapmıştım silik çıkmıştı dun doktora gittim gene beta düşük çıktı simdi tekrar test yaptım hani dustukce belki siliklesiyordur diye kipkirmizi çıktı bi anlamı varmidir sizce