Dileksb Kızlar gümüş kapak aldım onun yanında göğüs kalkanı da almalı mıyım ikisi de ayrı ayrı lazım oluyor mu?
babybmom20 Dileksb ne işe yarıyor acaba kalkan ve bahsettiğiniz kapak anne için mi alınması gereken birşey?
ilknurrruzn Arkadaşım yeni doğum yapmıştı, gümüş kapak yeterli demişti bende sadece gümüş kapak aldım🙂
vivalavida Göğüs kalkanından çok memnun kalan tanıdıklarım var. Emzirme sonrası hasaslaşan meme ucunun acısına çok iyi geliyormuş. Bide kimi göğüs kalkanının içine süt sağabiliyorsun
Rumuz123456 Aventinkiler akan sütü içibde biriktiriyor ben ondan aldım bence gerekli süt boşa gitmemiş olur