Smnrbyrm ilk erkek denildiği için neryde ⅞ takım almstm hastane çıkışı da aldm da o ortak renk krem kahverengi 3 lü tulum aldm şu çizgili ayıcıklı meşhur tulumalrdan bir kaç tanede sweatshirt ikili takımlar alsmtm ama kızımdan da kalan bir sürü tulumlar hastane çıkışları var hepsi beyaz sadece üzerinde figürler var ve hepsi ortak giyilecek elbsieler olduğu için bsey almdm alamycm da lazm olmaz fazlası ile idare eder bizi ama şu anda bir kızımız daha mı olck yoksa oğlumuz mu olacak kafamz Karşk ya erkek diyen doktor pipisne kadar göster di kız diyen doktor da bebek kendini gösterck kadar büyük bacak arası boş kız bebek görüyorum dedi ama detaylı ultrasona gir kesin olur demsti ben yaptrma gereği duymadım…. Bakalım Rabbim sağlığını sıhhatini yerinde verisn de sürpriz bebek erkek hissediyorum ama kız denildi en son bilemyorum