Rabiaeslem Kızlar Ankara özel Eryaman hastahanesinde Oskar beyin hastası olan doğum yapan varmı acaba
Duru03 Rabiaeslem bende gitmeyi düşünüyorum bi çok kişi tavsiye etti bana bende merak ediyorum doğrusu
Yasminn Rabiaeslem ben gidiyorum Oskar hocaya cnm gayet memnunum ilgili ve esprili kaçıncı haftanizdasiniz Duru03
ipeknaZ Rabiaeslem Ben geçen yıl gidiyordum . 38. Haftada kordon dolanması yüzünden ölü Doğum yaptım .
Rabiaeslem Duru03 tavsiye ederim gerçekten ben çok memnunum espirili rahat herşeyi soruyorum ki sormama gerek kalmadan çok ayrıntılı herşeyi anlatıp açıklıyor
Duru03 Yasminn ben ankaraya yeni taşındım şuan Atatürk eğitim ve araştırmaya gidiyorum yeni doğan ünitesi yokmuş kararsızım değiştirebilir
Yasminn ArzumehmetAkdil bende ilk önce Oskar hoca da yer bulamayınca Levent hocaya gitmiştim evet muayene 75 Doğum 1500 civarı sigorta da 2500 du arkadaşın dediği gibi değişmediyse
Ellmyra Ben Oscar hocadan erken randevu bulamadım, Levent hocaya gittim.. muayene ücreti 75 tl.. tamamlayıcı sağlık sigortası doğum paketi alırsanız 2500 liraydı.. yılbaşından dolayı artış olmuş olabilir..
Rabiaeslem Bende Oskar beye gidiyorum çok memnunum doktorumdan haftaya kontrole gidicem ve doğum ile ilgili konuşcaz 35 haftadayım şunan Oskar bey normal doğumdanmı yana sezeryandanmı onu merak ediyorum
Yasminn Rabiaeslem bende merak ediyorum ya arkadaşım sezeryan taraftarı demişti ama ben normal istiyorum Benim icin de çok erken olduğu icin soramadım öğrenince paylaşırsan sevinirim
Yasminn Ellmyra ben pek memnun kalmadım ya kanamam vardı ilaç yazıp gönderdi sonra Oskar hocaya gittiğimde birsuru tahlil istedi bu zamana kadar niye yaptırmadın tahlilleri dr gitmedin mi dedi Levent hocaya geldim dedim o istemiştir tahlillerini dedi hayır hic bisey istemedi dedim
Rabiaeslem Yasminn hadi ya zaten benim bebeğim hala dönmedi ama erken döner inş bekliyorum.haftaya öğrenirsem konuştuğumda sanada söylerim canım bakalım 🤔