Melos90 Bilen yazabilir mi doktoruma sormadım tekrar olursa ona danisacam tecrübeli annler yürüyüş yapmıştım 38+3 bu arada iç camasima nokta şeklinde kan gelmiş sonr üstten sildim biraz daha geldi WC gittim peceteye baktım daha gelmedi ne olabilir böyle 😬🤷