37 hafta 6 günlükken sabah erken kalktık eşimle hastaneye gittik benim erken doğum riskim olduğu için hep çantam yanımızda gidiyoruz o günde yanımızda tabi geldik hastaneye benim sıram geldiğinde doktorum doğuma gitti bizde o sırada nts ye girdik ama benim kızım fazla nazlı oldugu için nts ye girince hiç hareket etmiyordu o günde 2 kez tekrar çektirdik o sırada doktorum geldi biz içeri girdik doktor ultrasonda baktı tabi biz doğum falan beklemiyoruz( bu arada Bebeğimin gelişimi 2 hafta falan gerideydi ) bebeğinin suyunun azaldığını 1 haftadır hiç kilo almadığını bebeğin artık karnımda 1 gün bile kalmasının riskli olduğunu hemen bugün sezaryenle bebeği alalım dedi biz şaşırdık kaldık tabi öyle diyince birden ben ilk doğumum normal olduğu için suni sancı verip normal doğum yapamam mı diyo sordum doktor çoçuğun çok küçük olduğu için kaldıramıcagını söyledi eşimde biz bi düşünelim hocam o zaman dedi be çıktık odadan tabi ben çıkar çıkmaz bi aglama krizine girdim eşim sakinleştirdi beni sonra başka bi doktorada gözükelim oda aynısını söylerse sezaryanı kabul edelim diye kararlaştırdık sonra başka doktora gittik oda hemen hemen aynı şeyleri söyledi bizde mecbur kalıp hastaneye geri dönüp sezaryeni kabul ettik beni odaya aldılar kan tahlili yapıldı serum takıldı tabi ben ilk defa sezeryan olacağım için biraz korktum ama eşime belli edemedim çünkü eşim yalnızdı sadece küçük oğlumuz vardı neyse saat geldi hemşireler beni giydirdiler ameliyathanenin kapısında eşimle vedalaştım oğlumu öptüm eşime bana birşey olursa oğlum sana emanet dedim bu arada oğlumu arkada bırakmak çok zoruma gitti ama mecburdum diğer evladım için sonra kapı açıldı girdik ameliyathaneye beni belden uyuşturdular iğnenin girdiğini hissettim ama çok ağrımadı ameliyat esnasında hiç bir şey hissetmedim bebeğimi yanımda temizlediler o kadar küçüktüki içimden kesin küveze alırlar dedim üstünü giydirip yanağıma getirdi hemşire öptüm kokladım hemen alıp götürdüler benim dikişim falan 20 dakika sürdü odaya geldiğimde kuzum odadaydı oğlumda yanında kardeşim geldi anne diye mutluydu benim 4 saat falan uyuşukluğum geçmedi 4 saatten sonra ağrılarım başladı hemşireye söyledim Ağrı kesici yaptı ilk ayağa kalkmak çok zorladı beni ama inanın yattıkça insanın daha çok ayrısı oluyor ben sürekli yürümeye çalıştım ve gazımı yürüdükten sonra çıkardım demem o ki agrınız olsa bile yürüyün yavaş yavaş biz hastaneden 1 gün sonra çıktık eşimin desteğiyle hemen topladım kendimi biz şuan 3 haftalık olduk bebeğimle şuan emzirirken yazıyorum bebeğini Allahım isteyen herkese nasip etsin hamile olanlarıda sağ saglim kucaklarına almayı nasip etsin biraz uzun oldu hakkınızı helal edin merak ettiğiniz bir şey olursa sorun cevaplarım Kızlar