pixie_baby Selam annişler, 37+2 yim bugün çatı muayenem yapıldı çatı kemiklerin düz dedi rahim ağzım yumuşamış ama bir açıklık yok. Siz açılmaya ne zaman başladınız 37. haftada açılma olmaması normal midir:(
Zuhalsebu pixie_baby ben de bugün gittim 37+3 çatı muayenesi oldum normal doğuma uygun mu dedim uygun dedi ama açılma yok dedi başka bişey demedi
Mlkysf pixie_baby 37+0 da açılma yoktu çatı muayenesi oldum 2 gün sonra gittiğimde 1 cm açıklık var dedi sabah kontrolüm var ilerledimi açıklık merak ediyorum
Mlkysf pixie_baby evet çatı muayenesinden sonra açılmam oldu benim 1 cm ama ben kendimde perine masajı yapıyorum birde 2 günde bir gidip eliyle rahmimi uyarıyor rahim iyice yumşayip incelsin diye