denizefe 70kılo ıle hamıle kaldım ılk benegıme 170boyum 84le dguma grdım dgmun haftasında 12-13kılo gtmıstı bıle bu bebegımde 74le hamıle kaldım 16haftalık hamıleym hıc kılo almadım ama o potansıyel var bende en az 10kılo alırım😂 kıloyu takmayın emzırdıkce verırsınız bırde mesela benm oglm 4500dgdu eşi suyu odem derken bence hemen hemen 10-11kılo oyle gtmıstır kalanıda vermek kolay dıcem ama dgm sonrası 73-74arasnda gırtım geldım bes sene o kıloyla tekrr gebe kaldm 😂
HalisEbruoban Ben sezeryanla dogum yaptım 22 kılo aldım dogumdan sonra ılk 20 gunde 16 kılo uc ay içerısındede kalan kololarımı verdım eskı halıme dondum sadece sarkıklıgım olmasın dıye korse taktım hıc gobegımde kalmadı herseyıde yedım bol bol su ıcın emzırın hıcbısey kalmıyo😀😀