BoncukveAnnesi benimde ilk hamileliğimde bebek tutunamayıp gelişemediği için kalp atışı durmuştu. kürtaj olmak zorunda kaldım. 3 ay sonra yeniden hamile kaldım çok şükür. şu an 14 haftayı bitirmek üzereyim. en başından beri kan sulandırıcı ecoprin ve oksapar iğne kullanmaya başladım, doğuma kadar devam edecek bunlar. düşük riskini önlemek için de 12. haftaya kadar progestan kullandım.