Nur_yucetas12 ben de decavit kullanıyorum. Bence de içerik olarak çok güzel bir ilaç. Hem özel hem devlet hastanesi takipliyim. Özel doktorum balık yağını önerdi çok iyi olur dedi. Devletteki doktorum ise çok da gerek yok sana kalmış dedi. O yüzden ben de iki üç günde bir içiyorum :) bu arada semizotunu tavsiye etti devletteki doktorum o haplardan daha faydalıymis. Karar senin tabi 😄