segah06 Kızlar karnımda seğirme tarzı bir şey oluyor? Dışardan gözlemlenmiyor ama ben hissediyorum. Bu bebek hareketi mi acaba? Ay eğer bebek hareketiyse ilk hissedişim olacakkkk🥺🥰
Aselinannesi3 segah06 17. haftada hissetmiştim bende çok minik minik oluyordu şimdi daha net hissedebiliyorum. Özellikle geceleri hiç durmuyor cadı kız😅
2bebisannesi58 segah06 evet bebisinizin hareketi bnde ilk gebeligimde karnim gurulduyo saniyodum megerse bebgim hareket edyomus😍
Papatya1997 segah06 bende 17 de bır kere hıssetmıstom 😂 Oda böyle pıt pıt seklındeydı sonra 19 da bır ıkı defa daha oldu sonra 20 de tam hıssetmeye başladım 🤭🤭
segah06 mhrmom 17 haftalık… ay ilk gebeliğimm o kadar mutlu oldum ki. Bildiginiz yumurtalık bolgemde hissediyorum o seğirmeyi. Yaa çok teşekkür ederim cevabınız için🥰🥰
mhrmom segah06 rica ederim 🌺 bende 18.haftada hissetmiştim gerçekten çok güzel bir duygu 🥰 Rabbim isteyen herkese yaşatsın.
segah06 mhrmom sizinki de mi seğirme şeklindeydi? Nasıl tarif ederdiniz o hareketi? Amiin allah tüm isteyenlere yaşatsın. Bu güzel anda yalnız bırakmadığınız için minnettarım🙏🏻❤️
segah06 Aselinannesi3 sizinki de mi seğirme tarzı oluyordu 🤭 Ayy ilk gebeliğim, ilk deneyimim şok oldum. İlk bağırsak hareketi sandım ama imkanı yok🤭 cok farklı bir hareketti ahahah. Ayy allah daim etsin insallah. Kucaginiza almayi nasip etsin❤️
Aselinannesi3 segah06 Amin canım sürekli olmuyor ama o başlarda iyice alıştırıyor bazen hissetmiyorsun. Hiç endişelenme. Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi👼
segah06 Aselinannesi3 baştan iyi ki dediniz yoksa paniklerdim valla ahhaah. Çok teşekkür ederim. Bugünlere bin şükür 🥰
ilhaninannesi segah06 ben 18 haftalıkken sol tarafta boşluk kısmında hissetim böyle derinlerde pıt pıt atıyor yüzüyor gibiydi 🫶🏻💙