Merhabalar. Göğsümün tekinde sertlik ve tıkanıklık yaşıyorum. Titreme oldu daha sonra ateşim çıktı. Acile geldim novasef diye bi serum takltılar birde augmentin verdi. Bu ilaçlar emzirirken kullanılır mı? Kullanılmaz ise serumu aldım etksii ne zaman geçer bilgisi olan var mı?