merveeda kizlar ben burda sizlerde gormustum.bebegin cinsiyeti 2lide belli oldu diye.ama bende yaptirdim doktoruma sordum yok oyle bisey dedi.
Aydemir Benimde tahmin etti ikili de, ki 14. Haftamda doğru çıkmadığını gördük bence ilk haftalarda söylenilenlere zaten güvenmeyin. Minimum 14. Haftada o da doktor tecrübeli ve iyi bi doktorsa biliyor 😊