Derya_gumus benim ikinci dogumum aralık . İlki yaz bebesiydi cok rahattık evde. Ama hastane ortamı yaz kış aynı son derece sucak oluyor. Aralıktada öyle olur bir sürü hasta yatan calısan vs var soguk hastane duyulmamıştır herhalde :D
Mesela ben ilk yavrumun giydiği hastane cıkısını 2. Sinede giydireceğim sonra cerceveleteceğiz 😌 yaz ve kış bebeği ikisini de giyebilir. Çünkü yazın dogum yaptıgımda bebek sanki karlar içine dogmuscasına sarıp sarmalıyorlar. Mantık anne karnı sıcaklığını dışarıda da hissetsin.
Farklı olarak sadece kalın bebek battaniyesi alacagım o da hastaneden arabay; arabadan eve ve daha sonraki aşı ve kpntroller için cıkma durumuna binaen o kadar