Habis07 Kızlar 7 aylık gebeym karnım baya var genede hala tam yukarı cıkmıs deil doltor her gobek farklıdır diyor ama ben sanki daha cok cıksın belii olsun istiyorum :( sabahları daha kcuuk oluyor mesela sizin nasıl ?
Bebebebe Sen benden baya bi fazlasın 16+2 yim. benim yeni yeni çıkmaya başladı ama benim gecelerii sanki çok sert ve hissedilir oluyo. Sabahlarıda sertlik azmış gibii geliyo bana.