Hzlhzl246 Arkadaşlar 35+5 günlüğüz bebeğimin kilosu 2600 olmus. Doktorum bebeğin kilosu yavaşlamıs kilo almazsa 37. haftasında almamız gerekir dedi. Aynı durumu yasayan var mı? Daha sonrasında bebeğin kilo alımı nasıl oldu? Bilen varsa yardımcı olur mu?
Emily37 Hzlhzl246 canım 40 haftamda 2.870 gram doğdu oğlum.maşallah doğumdan sonra çok hızlı bi şekilde kilo aldı.şimdi ikinciye hamileyim doktorum bunuda aynı şekilde doğurursun dedi.ailem bile doğunca kilo alıyor seninkiler diyor her zaman.sağlığınız yerinde olsun kilo alır merak etme🥰
Melike0671 Hzlhzl246 bence doktor sacmaliyo ben 37+2 yım 2650 kg yani almam gerekiyor felanda demedi kaşar muz ceviz felan tüket canm kafanada takma yani Allah’ın izniyle bişey olmaz bebek zayıf ee dogurtturalim oldu başka
mhrmom Hzlhzl246 ya bazı doktorlar gerçekten saçmalıyor benim 36+4 2500 gramdı hiçte öyle bir şey demedi. Hiç takma sağlıklı olsun kilo alır.
cagla0cagla Hzlhzl246 35+3 de kontrole gittim bu geçtiğimiz cuma yani 2524 gram dı haftasıyla normal dedi doktor kilosu düşük demedi sizin de bebeğiniz haftasıyla uyumlu bence önceki kontrolünüzle bu kontrolümüz arasında bebeğiniz kilo mu almadı acaba onu mu demek istedi doktorunuz yoksa kilosu normal bebeğinizin
Selamcanim izobellaaa-_- sanırım hanım efendinin doktoru 3-5 bekliyor. Anlayamadım. Normal çünkü kilosu.
izobellaaa-_- Selamcanim bana hatta dikkat et çok kilo almasına gerek yok normal de olabilir sonra zaten kat kat alır biz normal doğum için zaten iri bebek önermiyoruz diyor yAni yatıştırıyor insanı
izobellaaa-_- Selamcanim evet vallaha zaten baştan beri aynı doktora gidiyorum kafa rahat çıkınca göreceğiz 😀
Selamcanim izobellaaa-_- benimkide çok iyi. Çok memnunum. Korona oldum yaklaşık 1.5 ay önce. Tabi uykusuzluk yorgunluğu kaşıntıyı atamadım sonra ben. Geçen dedim çok yorgunum doktor bey kafam kaldırmıyor hiç birşeyi. Ben mi dedim sana hamile kal diye diyo eşimle gülerek. Asla evham yaptırmaz. Ters söylemez sağ olsun.
izobellaaa-_- Selamcanim aynen şükür canım zaten ben paket aldım şimdiki fiyatları görünce şokkkkkkkk
Selamcanim izobellaaa-_- evet berbat fiyatlar. Ben 2. Ayımdan sonra öğrendim ondan pakete vaktim kalmadı ya 🤣🤣
Utkulu1 Hzlhzl246 benimki 29 haftada 1 kiloydu. Gelişimi duracak gibi doğuma almamız gerekebilir hazırlıklı olun dedi. Oğlum 42. Haftada 4 kilo doğdu😴
izobellaaa-_- Utkulu1 maşallah 🧿 doktorlar bazen moralimizi bozabiliyor benim ki bozmadı ama burada okuduklarımdan yola çıkarsak😀