yarenscskn bende yaptırmadan önce çok araştırıp, stres yaşadım. test sonuçlarının doğruluk payı olmadığı için kafa karışıklığı da yaşanıyor ister istemez. evet test yaptırmak kişinin isteğine bağlı ama doktorum bana seçenek sunmadı, direk gel yapacağız dedi ki zaten bende yaptırmak istiyordum. 12 haftalıkken yaptırdım 1 hafta içerisinde sonucu çıktı. zaten ultrason ölçümlerinde bi sıkıntı olmadığını söylemişti doktorum. kah tahlili sonucu da temiz çıktı çok şükür. sonrasında keşke yaptırsaydım diye pişmanlık yaşamamak için yaptırılmalı bence..