inciirem anlıyor benimde kırılmıştı eşyalarım taşınırken ptt kargo da kıbrısa gidiyordu. Tutanak tutmuşlar üstüne yapıştırmışlardı tutanağı. Kutunun içinden şıngırtı geliyor tarzı bir şeyler yazmışlar. Ama bana hiçbir ödeme yapmadılar siz güzel sarmamışsınız vs diyip üste çktılar.