Kızlar iyi akşamlar
Geçen gece kuzenimizin nişanı vardı ve çok sıcak havaya denk geldi, dönüş yolunda klima açık geldik ve eve geldim duş alıp yattım. Sabahına resmen heryerim fena halde dökülüyor uyandım. Bugün bademciklerim yanıyor halsizim vs. Doktora gitsen ilaç veremeyecek yat dinlen dedi herkes, tamam yatıyorum ama kendimi iyi hissetmiyorum. 22 haftalık hamileyim. Daha önce hamileyken hasta olan oldu mu neler yaptınız ? Tavsiyelerinizi almak istiyorum.