Mysmrt İkili testi yaptırdığım hastaneden sonuçlar çıktı diye mesaj geldi. Çarşamba gitcem ama e nabızdan görünmüyor bunu sadece doktor mu görebiliyor sizler görebilmiş miydiniz acaba nabızdan?
deniizz7 Mysmrt e nabızın tahlillerim kısmında görünüyordu bende ama sonuç olarak sadece ‘değer normal’ yazıyordu. şehir dışında olduğum için doktoru arayıp bilgi almıştım yine de ama yarın kontrole gideceğim sonuçları da sormak için tekrardan.
Mysmrt deniizz7 teşekkür ederim ben de sağlık ocağındaki doktora gösterirdim normalde gitmezdim ama cinsiyet söylicem dedi o yüzden gitcem🥰
deniizz7 Mysmrt tertemiz sonuçlar alırsınız inşallah. 🙏 bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun. 🥰🐣