Plesanta rahimden aşağı olduğu için gittiğim doktor balcalı perinatoloji bölümün eyönlendirdi bugun gittm çok şükür öyle bir rskli durumun olmadığını söyledi yani var aslında ama doğuma kadar yukarı çıkacağını söyledi istersen tekrar kendi doktorunda doğum yapabilirsin sıkıntı olmaz dedi şimdii gelelim konuya çevremde ki herkes balcalı geniş araştırmalı bir hastane orada yap diyor bende bilemedim evet güzel bir hastane ama yine de endişeleniyorum temizliği ve ilgilenmeleri açısından fikri olan var mı sizce ?