gizemrdpl Kızlar 38+4 üz son zamanlar doğuma yakın bebek hareketleri azalır diyorlar ama bende öyle bir değişiklik yok. Sizde durumlar nedir?
northandmother gizemrdpl 38+5 im eskisi kadar cıvıl cıvıl değil sancı yaptığı zaman kasılmalarla hissediyorum çoğunlukla onun dışında sakin
4peynirlipizza gizemrdpl 35. Haftadayız hareketleri azalmadı aksine eskiden hissedemediğim hareketleri büyüdükce daha iyi gözlemiyorum. Eskiden sadece tekmesini hıckırıginı hissederdim simdi pozisyon degistirse karnımın sekli değisiyor.
gizemrdpl northandmother sancıyı nasıl hissediyorsunuz ? Ben üst kısmımda acıma böyle batma hissediyorum bazen ama o hareket olabilir
northandmother gizemrdpl yok canım öyle acı batma değil bildiğin adet sancısının kat ve katı alt tarafa öyle bir baskı yapıyor ki nefesi kesiliyor insanın kas katı oluyor sancı olunca öyle bir sancı yani
Merveofs Benimki çok azalmıştı. Normalde içeride parti veren kız son haftalarda günde 2-3 kere kendini hissettiriyordu
nrcalk gizemrdpl 36+6yiz suyum azaldığı için hep panik bir haldeyim zaten, 2 gün sakin neredeyse hiç hareket etmiyor 3.gün durmak bilmiyor. Psikolojim bozuldu resmen onu takip etmekten. Inşallah akli dengemi kaybetmeden dogurucam 😂
Mry123 gizemrdpl benim oğlumda baya artmıştı yani çokk sert acıtan hareketleri vardı resmen kaburgamı itiyordu. Minyon zayıf biriydim birde. Alttan çıkacak gibi hissediyordum .
Kubra_miray_szr gizemrdpl bende bu gece 38 olacağım benim bebekte hareket cok azaldi yarın kontrolüm var diğer gün ise doğum olacak inşallah 🤗🤗🤗