Ipeksu 28 günlük bebeğim çok fazla kusuyo dünden beri bugün hele hiç uyumadı hem emzirmemden sonra emzirmesem de kusuyo uyumuyor kusmasına bir çözüm yalvarırım (happy kidste e-postadan dolayı kullanım sağlayamıyorum o yüzden bunu hala kullanıyorum)
hunilimom Ipeksu kusma şekli nasıl fışkırır gibi mi yoksa fazlasını mi kusuyor çok emziriyorum demişsin peynir kesiği gibi reflü olabilir fışkırır gibi ağız dolusu kusuyor ise ama daha az ise fazlasını kusuyor olabilir
Elilar2225 Acaba emerken çok fazla mi emdi? Benim bebeğim de bir gün öylece kusuyordu soğuk algınlığındanmis
Elilar2225 Ipeksu bende 10dan fazlaydı belki de düzenli emzirmemişsiniz. Ben arasına 2saat koydum en az. Bebeğimi güzelce masaj etdim kalın giydirdim terledi bir kaç kez,düzeldi sonra
Serap-Yigit Oğlum aylarca kustu. Hem de fışkırarak. Dokturun muayenehanesinde de kustu fışkırarak doktor şok oldu. Hemen üniversite hastanesine yönlendirdi. Filmler tetkikler derken reflü çıktı. 20 günlükken üniversite hastanesindeydik biz tahliller için