Kaçıncı haftadasınız? Biz 6. Haftada gittiğimizde boş kese bu keseyi hemen alalım dediler biz kesinlikle kabul etmedik. Yasal sınır 10 hafta olduğu için beklemek istedik. İyi ki öyle yapmışız bebeği 8. Haftada gördüler. Eğer öyle bir durumunuz varsa ne olursa olsun yasal sınırı beklemenizi öneririm. Bildiğim kadarıyla hormonal olarak ekstra bir belirtisi yok çünkü hamilelik hormonu salgılıyorsunuz kese oluşumu olduğu için. Boş gebelik de 10. Haftaya kadar kanamayla düştüğü söyleniyor. Tek belirti kanama ve şiddetli geçmeyen kasık ağrısı diye biliyorum.