Nhlkyhn kesinlikle tavsiye ediyorum bence gerekli başıma geldiği için söylüyorum normalde yoktu ama gebelikte şekerim çıktı Allah korusun önlemi alınmazsa hem bebek hem de anne için çok tehlikeli. Şimdi diyet yapıyorum normale döndü çok şükür eğer ilerlerseydi ilaç kullanmak zorunda kalacaktım korkmuştum. İnşallah hiçbir şey cikmaz sağlıkla kucağınıza alırsınız miniginizi ☺️