Yasemin1408 bende daha anne olmadım son 9 günüm falan kaldı.Ama o annelik içgüdüsü, o güç birden yükleniyor bence.Doğumdan bende çok korkuyorum ama sonunda minik benden parça yavrumu kucağımi alma düşüncesi hepsini geri plana itiyor.Dogum bir süreç öyle yada böyle geçecek.Bende bazen korkuyorum bu bebeği nasıl doguracam diyorum.Allah kimseye taşıyamayacağı yükü vermez der hep eşim.Bende kendimi böyle motive ediyorum kaldıramayacagim bir acı değil gelip gelecek.Allah gönlünüze göre versin inşallah 🌼