Dogum yapalı 1 hafta oldu bebeğimin safra kesesi yok doktorlar kaka takibi yapılacak 1 ay içinde kendiliğinden oluşmasa ameliyat olacak yavrum
Böyle bir durum başına gelen var mı nasıl bir süreç bizi bekliyor bilmiyoruz bilgisi olan benimle paylaşabilir mi duanızı eksik etmeyin arkadaşlar