Yavruhamsi eylul1809 Omron’u öneriyorlar genelde trendyolda vs inidirme düşüyor bazen takip edin derim 💐
Emily37 eylul1809 1 yıldır omron marka olanı kullanıyorum çok memnunum.Ben eczaneden aldım 400 küsür falandı şuan nasıl fiyatları bilmiyorum