eminemre99 ben asla kullanıcam vermem dıyordum ki daogıran akadarmış 😬 bebeğim benı emzik niyetine kullanmaya başlayınca 2.5 aylıkken tommee tippee kullanmaya başladık. 10.ayın bitiminde kendisi bıraktı istemedi bir dhaa aramadı bile. Genelde uyuma esnasında uyuturken verıyordum zaten. Birde dısarı cıkınca yabancı ortamda huzursuz olursa verıyordum. Başka emzik de tutmadı sonra kendi bıraktı.
Uzun süre kullanmasa bir zararı yokmuş 2.5 yas sonrası dmaak ve diş yapısını etkiliyor demişti diş doktorum. Şükür ki kızım coooook erken bıraktı 😬