GlahKanat kolonya mi🤔🤔
Ilk defa duydum.Sanirim en agrili geciren benim 16 gun oldu sezeryan olali yeni yeni duzeliyorum hala agrim var.3 gun hastanede pansuman yaptilar ciktik 5 gunde biz yaptik sonra cikardik cikardiktan sonra pansuman yapmana gerek yok.istiyorsan baticon ve gazli bezle temizle.Doktor kontrolde soyler zaten kesinin durumunu.Benim de sol tarafim aciyor sag tarafim gecmek uzere.