Flyderndkk Genoks firmasına fetal dna yaptıranlar cinsiyet size söylendi mi? Doktorum söylemiyorlar dedi ama bir kaç kişiden duyduğum dr a söylüyorlarmış dr bize söylüyormuş
anne96 Flyderndkk evet doktora soyluyorlar . ben neden bıze dırekt soylemedıklerını sormustum cınsıyete gore kurtaj yaptırmak ısteyenler oldugu ıcın demıstı. doktorunuz sıızn boyle bır kurtaj yapıp yapmayacagını bıldıgı ıcın ona gore soyleyıp soylememe kararı alır dıye duymustum
Ftmydn Flyderndkk Bende o firmaya yaptırdım ilk cinsiyeti söyleyeceklerini söylediler sonra söylemediler sebebi yasakmış kürtaj meselesinden kaynaklı belki haklılar fakat bunu başta belirtmedikleri için çok sinirlenmiştim. Fakat doktora söylüyorlarmış
EddaBilkil Flyderndkk artık veri gizliliği nedeniyle doktora söyleniyormuş. Bende yaptırdım cinsiyet söylenmedi.
Flyderndkk Ftmydn zaten yasal kürtaj sınırı sonrası yapılıyor test genelde. 10. Haftadan sonra falan. O haftadan sonra İsteyen kürtaj yaptırmıyor ama illegal şeyler dönüyor demekki
Ftmydn Flyderndkk Evet telefonda onlarla bu yüzden de tartışmıştım “zaten yasal sınırı geçtim neden söylemiyorsunuz” diye😬 ama tabi şuda var sonuçları güvenilir😊
Skdinc Flyderndkk evet canım mart ayı gibiydi genoks firmasına yaptırdım. Bence doktorun biliyordur biraz daha belki beklemek istiyordur.
Flyderndkk Ogretmenanneyim merhaba. 5eylülde verdim 13 eylülde sonuç çıktı. Hastane üzerinden yapıldı 5200 ödedik.
Hulya19s Flyderndkk siz neden yaptırmıştınız benim 3. Lü tarama riskli çıktı korkuyorum bişi çıkmasından
Flyderndkk Hulya19s ben 2li 3lü testin kafa karışıklığı ile uğraşmamak için direkt nifty test yaptırdım