minikmelek1311 Kızlar tek doz aşı vurulup doğum yapan ve sıkıntı yaşamayan var mı? Ben 28. Haftamda sadece 1 doz vurulacam doktorum öyle dedi. Çünkü bebeğin suyu az aylardır.