Ben adetim bittikten 5 gün sonra başlıyordum sabah 11de yapıyordum. İlk idrarla değilde ikinci idrarla yapmak daha iyi sonuç veriyor ve testi yapmadan bi iki saat önce sıvı içmemek gerekiyor. Sonra yumurtlama belirtilerimi anladım teste gerek kalmadı