Aysgfrklc Yarın kontrolümüz var doktor doğuma karar veririz dedi .bebek 3900 ve üstü olursa sezaryan dedi ama çatına bakarız belki normal de yapabilirsin dedi 😵💫 yarın vuslat günümüz
betul12f Aysgfrklc Hadi hayırlısı sizin için 🥰 Beniö de yarın kontrolüm var 38+5 günlük bir hafta ileride bebeğim.Geçen hafta çatı muayenesi oldum pek dayanamadım.Yarın karar veririz büyük ihtimalle yine normal istiyorum ama çatıya dayanamazsam doktorum sanki sezeryan yapıcak gibi 🥴
Cigdemm1 Aysgfrklc benimde yarın kontrolüm var. 38+5 olacağım en son 36da gitmiştim doktorum izindeydi. Yarın çatı muayenesini yapar diye düşünüyorum devlet takipliyim. Bakalım sonuç ne olacak ☺️
momeva Aysgfrklc 37+6 yım 4 gün önce çatı oldum, bugün nişanım geldi yarın benimde kontrolüm var. Ne olur ne olmaz diye hazırlıklı gitmeyi düşünüyorum 🥹
betul12f Aysgfrklc geçen hafta gitmiştim 37 + 5 ken o zaman 3.300 dedi ama benim kilodan kaynaklı değil kendimi çok kasıyorum
betul12f Aysgfrklc evet senin bebek kiloluysa riskli olabilir.Ama işte benim herhangi bir risk yok açıkçası herşey normale uygun ama ben kendimi kasıyorum öyle olunca da diyorum normal yapabilsem daha iyi olur.Bakalım bugün kontrole gidicem ne diyecek doktorum