SHSGLM şahsen hastanede ameliyathane de vs neyle karşılaşacağımız belli değil onca umutla girdiğimiz ameliyathaneden hayal kırıklığıyla çıkma ihtimalimiz var ben ne doğum için özel bir fotoğrafçı olayını ne de oda süslemesini vs çok doğru bulmuyorum. Telefonu verirsiniz biri içeride çeker çalışanlardan biraz ani kalır sonra sağ salim odana çıktıktan sonra ister davul cal ister foto çekil. Misal önceden bir sürü süsleme yapıp yine hayal kırıklığıyla çıktığında o balonlar süsler elinde kalacak.. birde sen o odada vs sevinip cosarken yan oda da olanlar belki yasta olabilir bilmiyorum bu benim fikrim eve geç oyna süsle vs öyle yani bilemiyorum herkesin bakış açısı işte. Bende sagliklica doğum gerçekleşirse inşallah yeni doğan foto çektirip stüdyoda bir iki konsepte aile foto yaptırmayı düşünüyorum 37+5 deyim henüz neyle karşılaşırız bilmediğim için fotoğrafçı bile ayarlayamadm.