Ben bayram bukan ve nezihi Kurdoğluna gittim Nezihi beyden daha memnun kaldım diyebilirim daha detaylı anlatıyor sana desteğini daha fazla hissediyorsun ama bayram beye de kötü diyemem asla. O da işinde çok iyi bence sadece soru sorunca cevap veriyor çok anlatmıyor kısa ve net cevaplar