Denizreyyan merhaba, ben de 11+2deyim. Geçen hafta aynı şikayeti doktorumla paylaştım ve o da bana magnezyum önerdi. Ben çok memnun kaldım ki çocukluğumdan beri sürekli kabızlık problemi yaşıyorum. Hamilelikte de haftada bir tuvalete çıkıyordum ama şuan günde 2 magnezyum içiyorum. Düzene girdi. Siz de doktorunuzla görüşürüp magnezyumu sorun bence mutlaka ☺️