ikiprensesannesi06 Baş ağrısı ve halsizlik beni mahfediyor basım agriyca 4 gün sürüyor tek yerde sabit kalıyor ağrı migde bulantim yok 16+0 hafta olduk hiç bişey yapmasım gelmiyor sizde de oldumu bu durum korkuyorum yarın muanem var soyluycem doktoruma
segah06 ikiprensesannesi06 yaşadım ve yaşıyorum da. Nane yağını alnıma ve ayak altıma sürmekle çareyi buldum ben canım. Tansiyonuna baktır bir. Tansiyon da genelde yapıyor
ysfysr ikiprensesannesi06 benim de o haftalar da çok baş ağrım vardı doktorum protein ağırlıklı beslenmemi önerdi.Gerçekten işe yarıyor 👍🏻
ikiprensesannesi06 segah06 bu haldeydeken baktırdım normal çıktı canm ya senin kullandığın aktarlarda varmidir
segah06 ikiprensesannesi06 canım ben migrostan almıştım valla. Aktarda da vardır. Faydasını görürsün eminim. Çok geçmiş olsun🥰
ikiprensesannesi06 ysfysr Ay bi de yemek yiyemiyorum o baş ağrısı olunca şuanda da fenayım yarın üstüne basa basa soyluycem artık ne verirse