Serraee çok saol💜 2 ayım hastanede yat git gel le geçti. Önce kürtaj yaptılar değer düşmeynce iğne yaptılar gene düşmedi. Üni hastanesind sevk 2.dozda orda yaptılar snra düşmeye başladı. Hareket etmeye korkar oldum ağrım tekrar başlar die. Neden 3 ay bilmiorm herld hsg den sonra hamile kalmak kolay oluomş iğneden dolayıda 3.aydan önce gebe kalmamak lazm ondanmı yoksa rahim tüpler toparlansın ondan snramı anlamadm. Ya bide az da olsa 2 aydır kanamada oluo ped takmaktan sıkıldım iyice. Adet olmayı 4 gözle beklıorm sanırım o zman normale döncek bazı şeyler.