Naraji Kizlar nasilsiniz? Ben 8+3 gunluyum. Hormonlardan dolayi bi tuhafim. Mide bulantisi ara sira oluyor. Korku var bide acaba iyimu diye bebek☹ siz neler hiss ediyorsunuz? Ne belirtileriniz var?
Biryabanci1 Naraji 8+2 yim bende 🥹 bende de mide bulantısı halsizlik baş vuruyor 😅 ama şu 2 gündür acaba nasıldır kalbi atıyormudur düşünceleri başladı bile 😔
Bendiss7 Bende öyleyim bu aralar 8+4 yazılanlardan etkileniyoruz galiba kalp durma olayı çok yazılıyor , mümkün olduğunca takmamaya çalıscaz bugün gidip gördüm sıpayı dayanamadım
Biryabanci1 Bendiss7 bende ona doğru gidiyorum biliyormusun randevum 19 unda inşAllah bekleyebilirim 😅
Naraji Evet ya 8 9 haftalarda hep dusuk oluyor. O yuzden cok takiyoruz kafaya. Ara sira agri oluyor tartinma gibi sonra geciyor. Off ya ☹
Bendiss7 Biryabanci1 kız sabret ben dayanamadım gittim boşuna yordum kendimi yarın bide kan değerlerime baktırmaya gitcem 😂boşu boşuna yoruldum
cerenveminigi Ben de bugün tam 9um. Arada bulantım ve kusmam oldu prilam önerdi doktorum onu kullanınca çok iyiyim açıkçası işte çalışırken kullanmak işime geliyor. Ama akşam eve geldiğimde müthiş bir yorgunluk oluyor yerimden kalkmiyorum desem yeridir😄