Seri12 emzirebiliyorsanız emzirin, daha küçükmüş bebeğiniz, ben olsam emzirmeye çalışırdım ☺️Ben de emzirirken hamile kaldım 4,5 aylık hamile olana kadar emzirdim azaltarak bıraktırdım, kızım artık büyümüştü ve ben zorlanmaya başlamıştım. Kendi doktorum 6 aylık hamile olana kadar emzirebilirsin demişti, sonuna kadar emzirebilirsin diyen doktorlar da var. Yani hamilelik emzirmeye engel değil aslında, beslenmenize dikkat etmeniz gerekir kendiniz için o kadar :)