Aldığım sette tulum yok alt üst takım var hastane çıkışlarına bakıyorum hep tulum tulum olmak zorunda mı yeniden mi alayım bilemedim ki şapkası eldiveni herşeyi var kıyafeti sadece alt üst olarak var tulum olarak yok milleti hep görüyorum tulum almış :/