Deletedmom429 canım devlet hastanesi kadın doğuma randevu alıp muayene olmayı dene. Özellikle araştırma hastaneleri her şeyine bakıyo. Ben adet döneminde çok sancılandığım ve sıtmalanıp hastalandığım için gitmiştim doktor alttan muayene edip rahmime ve yumurtalıklarıma bakmıştı. hiçbir sorun olmadığını rahmimin ve yumurtalıklarımın mükemmel olduğunu istediğim an hamile kalabileceğimi söylemişti ama neredeyse bir sene sonra hamile kaldım. Allah gönlüne göre versin, çok kafana takma. Teyzem kafasına takmaktan hiçbir sorunları yokken 12 yıl çocuk sahibi olamadı. Umursamamaya başladığında kendiliğinden hamile kaldı😊