Kızlar bebeğimize oda hazırladık yatağını dolabını şifonyerini vs vs sipariş ettik. Kendi odası hariç bir de bizim yanımıza anne yanı beşik alacağız fakat karar veremiyoruz 🤔🫣 Kendi odasındaki yatağı bayağı büyük ve kullanışlı o yüzden anne yanı beşiği olarak daha hafif ve küçük bir şey bakıyoruz sadece 0-12 aylık döneminde geceleri uyuması için. Siz hangi anne yanı beşikten aldınız veya hangisini almayı düşünüyorsunuz ? Tavsiyelerinize açığım 🌸🤗