Kizlar iyi aksamlar bugün bebeğin hareketlerini hissedemedigim için hastaneye gittim önce ultrason yapildi ve ultrason da herhangi bir sorun görülmedi sonrasında nst çekildi nstye bakan doktor nonreaktif olmadığını kalp atimlarinin yavaş olduğunu söyledi dekstroz takılıp o şekilde net cekilmesini istedi dekstroz ile çekilen nstnin reaktif hale geldiğini söyledi yani son nstnin gayet normal olduğunu ayni durumu yasayan varmı icinizde