Thebluewine bende 10 haftalık olmak üzereyim kese göründü 4 haftalıkken ama ben tayin geldiğimiz yerde hastane bulamadigim için kontrole gidemedim bu pazartesi inşallah birsey olmazsa gidecem ve bebeğim var mi yokmu yasiyor mu kalbi atıyor mu öğrenicem cevreye kulağını kapatmak zorundasin yoksa onlarla beraber maalesef hamilelik serüveni çok zor evhamli geçiyor ha evet korkuyormuyum evet daha ilk muayeneye gitmedim 2.ci gebeligim belki de bu guven var ama iste sartlar bazen el vermiyor.